در ادامه پست قبلی که چند مورد از دلایل استفاده از نظرسنجی آنلاین در کسب و کار را برایتان مطرح و عنوان کردیم به ذکر ادامه و بررسی دلایلی دیگر از استفاده از این قابلیت در کسب وکار را عنوان می پردازیم. برای مطالعه این دلایل روی ادامه مطلب کلیک کنید .
در ادامه پست قبلی که چند مورد از دلایل استفاده از نظرسنجی آنلاین در کسب و کار را برایتان مطرح و عنوان کردیم به ذکر ادامه و بررسی دلایلی دیگر از استفاده از این قابلیت در کسب وکار را عنوان می پردازیم.
به مخاطبان گسترده تری دسترسی پیدا کنید
نظرسنجی آنلاین ، به لطف اینترنت ، به راحتی توزیع و پاسخ داده می شود. ممکن است شما شغلی مستقر در کالیفرنیا باشید ، اما با برنامه زنده نظرسنجی مخاطبان ، می توانید به مشتریان خود مستقر در نیویورک یا هرجای دیگر کره زمین برسید.
توزیع و پاسخگویی آسان است
نظرسنجی های آنلاین می توانند از طریق وب سایت ، رسانه های اجتماعی ، تلفن های هوشمند ، کد QR یا ایمیل توزیع شوند. برای جاسازی آنها در وب سایت ، فقط به تعبیه یک قطعه کد احتیاج دارد. اشتراک در شبکه های اجتماعی با استفاده از ابزار نظرسنجی آنلاین حتی ساده تر است ، فقط کافیست روی یک دکمه کلیک کنید و پیام خود را ارسال کنید. ،
نظرسنجی های رایگان آنلاین شامل یک سوال است که می تواند یک سوال تک گزینه ای یا چند گزینه ای باشد. پاسخ دادن به یک سوال به سختی چند ثانیه طول می کشد و بنابراین نیازی به تلاش زیاد پاسخ دهنده نیست.
راحتی در تجزیه و تحلیل
بیشتر ابزارهای رایگان ایجاد نظرسنجی آنلاین به شما امکان می دهند داده ها را به صورت نمودار ، نمودار میله ای ، نمودار دایره ای و موارد دیگر ارائه دهید. حتی در بعضی از سامانه ها می توانید نتایج نظرسنجی های مختلف را مقایسه کنید ، تجزیه و تحلیل متن را انجام دهید و فیلترهایی ایجاد کنید. این در مورد به اشتراک گذاشتن نتایج با اعضای تیم شما بسیار صرفه جویی می کند و بنابراین ، دلیل دیگری است که چرا نظرسنجی های آنلاین یک انتخاب عالی برای حرفه ای های مشغول است.